Consultant detachering

Nieuw
Utrecht

Vacature

Als Consultant ben je het gezicht naar de klanten en kandidaten in de markt. De rol is dynamisch, je onderhoudt de relaties met bestaande opdrachtgevers, bouwt actief aan het netwerk en biedt klanten een passende oplossing door de inzet van een van hun Interim Finance Professionals of door een werving en selectie traject. Als echte ambassadeur zorg je voor een positieve klantbeleving en positionering van onze opdrachtgever. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aannemen, boeien, binden en begeleiden van Finance Professionals. Samen met de HRD Adviseur ben je voor hen hét aanspreekpunt, vanaf de werving tot hun gehele carrière binnen onze opdrachtgever. Door jou kunnen zij hun potentie benutten en het verschil maken bij de opdrachtgevers. Op die manier ben je een belangrijke spil tussen de klanten, kandidaten en collega’s.

Having fun counts.

Naast dat je ambities wil waarmaken en het verschil wil maken, begrijpt onze opdrachtgever als geen ander dat werken leuk moet zijn. Having fun counts dus! Door uitdaging in het werk maar ook door onderdeel te zijn van een team met ambitieuze collega’s. Naast hard werken ook ruimte voor relaxen, naast inspannen ook ontspannen.

Profiel

Dit neem je mee

  • Ervaring in de uitzend- of recruitmentbranche, bijvoorbeeld in de rol van Intercedent, Recruiter of Consultant, waarbij je zowel de klant- als kandidaat kant hebt gezien en ervaren.
    OF
  • Ervaring in een salesfunctie, bijvoorbeeld als Accountmanager of Consultant. Daarnaast spreekt de arbeidsbemiddeling jou aan en wil je de overstap graag maken.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je herkent jezelf in (het grootste deel) van de volgende competenties: Communicatief sterk, ondernemend, gedreven, flexibiliteit, resultaatgericht en lef.

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever bemiddelt startend talent tot de ervaren finance professional in zowel specialistische als management rollen. Zij leveren maatwerk oplossingen, tot aan de invulling van grotere capaciteitsvraagstukken. Zij werken aan zowel interim vraagstukken als W&S oplossingen.

Hun Academy zorgt voor de beste opleidingstrajecten, helemaal op maat. Daar kan je op rekenen.

Arbeidsvoorwaarden

Dit krijg je

  • Een salaris tussen de €4000,- en €5000,- en een goede bonusregeling.
  • Lease auto, waarbij ze elektrisch rijden stimuleren.
  • Een telefoon en laptop.
  • Een contract voor onbepaalde tijd, tussen de 32 en 40 uur.
  • 30 vakantiedagen.
  • De ruimte om flexibel te werken.
  • Elke dag een uitgebreide en verse lunch op kantoor.
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget.
  • Incentives zoals jaarlijks met elkaar op reis.
  • Misschien niet bovenaan je lijstje, wel belangrijk: Een goede pensioenregeling.

Jacqueline van Tilburg

"Het maken van de ultieme match: daar doe ik het telkens voor!"

OntmoetOns sollicitatie proces

1Ontmoet ons

Via Zoom of op kantoor ontmoeten we elkaar. Zo kunnen we kijken naar wie jij als kandidaat bent, waar je voor staat en of we je aan jouw nieuwe volgende baan kunnen helpen.

2Ontmoet je nieuwe werkgever

Is er na onze eerste ontmoeting een mooie vacature die bij jou past, dan leggen we die natuurlijk aan je voor. Als jij het ook ziet zitten, gaan we een gesprek regelen met jouw potentiele nieuwe werkgever! 

3Ontmoet de juiste baan

Ben jij net zo enthousiast als je potentiele nieuwe werkgever dan krijg je natuurlijk een mooie aanbieding van de werkgever. Accepteer je de aanbieding of heb je liever nog wat aanpassingen? Als jij tevreden bent en je nieuwe werkgever dan begin je niet zomaar met een baan, maar de juiste baan.

Dit is een boventitel Anderen bekeken ook

Ben jij de Corporate recruiter die aan een sterk team van toptalenten bouwt?
Ondernemend in een scale up! 

Wil jij je als executive search consultant door ontwikkelen bij een hooggespecialiseerde niche speler in de top van de markt? Solliciteer en wordt onderdeel van dit betrokken team dat houdt van het search vak!

Amsterdam
Captiva gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.