L&D Specialist

Oirschot
L&D Specialist Oirschot

Vacature

Als L&D Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van leer- en ontwikkelingsprogramma's voor alle medewerkers bij onze opdrachtgever. Je werkt nauw samen met het HR-team en het management om te zorgen voor een effectieve en efficiënte implementatie van L&D-programma's en het verbeteren van de prestaties van de medewerkers.

Daarnaast houd je je bezig met:

  • Het ontwikkelen van een visie en strategie op het gebied van leren & ontwikkelen afgestemd op -en afgeleid van de (strategische) plannen van onze opdrachtgever;
  • Het identificeren van de leer- en ontwikkelbehoeften van medewerkers en het ontwikkelen van op maat gemaakte grote programma's;
  • De verdere ontwikkeling van talent development programma’s, onboarding, performance management, successieplanning en leiderschapsontwikkeling;
  • Het beoordelen van de effectiviteit van de leer- en ontwikkelprogramma's en het continu verbeteren van deze programma's;
  • Het werken met externe leveranciers en het beheren van relaties om ervoor te zorgen dat de L&D-programma's worden geleverd volgens de vereiste normen en kwaliteit;
  • Het leveren van L&D-rapportages en het analyseren van de resultaten.

Profiel

Voor een L&D specialist zoeken wij:
  • Bachelor- of Master diploma
  • 5 jaar relevante werkervaring op het gebied van learning- en talent development;
  • Ervaring in het opzetten van grote programma’s;
  • Ervaren in stakeholder management / projectmanager ervaring;
  • Goede communicatieve vaardigheden.

Arbeidsvoorwaarden

Een dynamische logistieke omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s. De cultuur is informeel, open en er is alle ruimte voor initiatieven en eigenaarschap.

  • Alles tussen 31 uur (0.8 fte) en 38,75 uur (1.0 fte) per week is bespreekbaar;
  • Salaris, afhankelijk van je ervaring en niveau tussen de € 3.639,- en € 5.199,90,- bruto per maand bij 1.0 fte;
  • Je pensioen is goed geregeld, met een eigen bijdrage van slechts 3.55%;
  • De mogelijkheid om deels thuis te werken (hybride: 50% vanuit huis en 50% op kantoor, maar meer op kantoor werken is natuurlijk ook mogelijk);
  • Werk je fulltime, dan krijg je 25 vakantiedagen per jaar;
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen; Het is een groeiende organisatie en dat biedt volop kansen voor jouw persoonlijke groei!
logo

Tanja Spiegel

"Elke dag is weer anders en dat maakt het werk zo leuk!"

OntmoetOns sollicitatie proces

1Ontmoet ons

Via Zoom of op kantoor ontmoeten we elkaar. Zo kunnen we kijken naar wie jij als kandidaat bent, waar je voor staat en of we je aan jouw nieuwe volgende baan kunnen helpen.

2Ontmoet je nieuwe werkgever

Is er na onze eerste ontmoeting een mooie vacature die bij jou past, dan leggen we die natuurlijk aan je voor. Als jij het ook ziet zitten, gaan we een gesprek regelen met jouw potentiele nieuwe werkgever! 

3Ontmoet de juiste baan

Ben jij net zo enthousiast als je potentiele nieuwe werkgever dan krijg je natuurlijk een mooie aanbieding van de werkgever. Accepteer je de aanbieding of heb je liever nog wat aanpassingen? Als jij tevreden bent en je nieuwe werkgever dan begin je niet zomaar met een baan, maar de juiste baan.

Dit is een boventitel Anderen bekeken ook

Kom werken bij Captiva als interim HR professional!

Bilthoven
HR business Partner bij een snel groeiende organisatie waar je HR verder mag professionaliseren!
Utrecht

Kom werken bij Captiva als interim HR professional!

Bilthoven
Captiva gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.